Siteman asiakastyytyväisyys pysyy huipputasolla!
Siteman asiakastyytyväisyyttä mitattiin vuoden 2023 lopulla, ja tulokset ovat jälleen kiitettävällä tasolla. Kaiken kaikkiaan vastauksia kyselyyn saatiin 48 kappaletta. Kaikkien vastausten keskiarvo oli 9,0 ja Net Promoter Score (NPS) 75.
Sitema seuraa asiakastyytyväisyyttä sekä projektikohtaisilla palautteilla, että vuosittain järjestettävällä asiakastyytyväisyysmittauksella. Asiakkaiden tyytyväisyys saamaansa palveluun on meille ensisijaisen tärkeää, ja tahdomme kehittää toimintaamme vastaamaan asiakkaiden tarpeita ja toiveita. Vuoden 2023 perusteella työmme on ollut hedelmällistä. Tavoitteenamme on tarjota asiantuntevia ja laadukkaita palveluita, joilla on myös hyvä toimitusvarmuus.
Vuoden 2023 palautekyselyssä saimme erityistä kiitosta kattavasta palveluvalikoimastamme, asiakaspalvelumme tasosta ja ammattitaitoisesta henkilökunnastamme. Saimme myös paljon kommentteja ja loistavia kehitysehdotuksia, joita tulemme ottamaan käyttöön nopealla aikataululla.
”Kiitokset asiakkaille palautteesta! Henkilöstö- ja asiakastyytyväisyys on Sitemalle strategian kulmakiviä myös jatkossa. Tästä on hyvä jatkaa kohti kuluvaa vuotta” toteaa Tuomas Maasalo, Sitema Oy:n toimitusjohtaja.
Kaikkien yhteystietonsa jättäneiden vastaajien kesken arvottiin 250 € Super-lahjakortti. Voittajalle on ilmoitettu henkilökohtaisesti. Onnea voittajalle ja paljon kiitoksia kaikille kyselyyn vastanneille!
”Miten todennäköisesti suosittelisit Sitemaa työtovereille tai yhteistyökumppaneille?” Vastaajat jaettiin kolmeen ryhmään: arvostelijat (0-6), passiiviset (7-8) ja suosittelijat (9-10). Vuonna 2023 Vastaajista 25 % oli passiivisia ja 75 % suosittelijoita. Siteman vastausten joukossa ei ollut ainoatakaan arvostelijaa! NPS-tulokseksi muodostui 75, vuoden vertailutuloksen ollessa konsulttialalla 68*.
*Lähde: Retently (https://www.retently.com/blog/good-net-promoter-score/)
Terveisin,
Tuomas, Petteri & Siteman väki
Haluatko tietää lisää kyselyn tuloksista tai Siteman palveluista? Voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse, sähköpostilla tai somessa.
Tuomas Maasalo: +358 40 669 4290 / tuomas.maasalo@sitema.fi
Petteri Kujala: +358 40 137 0207 / petteri.kujala@sitema.fi