Siteman asiakastyytyväisyys hyvällä tasolla
Siteman asiakastyytyväisyyttä mitattiin vuoden 2024 lopulla, ja tulokset ovat hyvällä tasolla. Kaiken kaikkiaan vastauksia kyselyyn saatiin 35 kappaletta. Kaikkien vastausten keskiarvo oli 8,7 ja Net Promoter Score (NPS) 57.
Sitema seuraa asiakastyytyväisyyttä sekä projektikohtaisilla palautteilla, että vuosittain järjestettävällä asiakastyytyväisyysmittauksella. Asiakkaidemme tyytyväisyys saamaansa palveluun on meille ensisijaisen tärkeää, ja tahdomme kehittää toimintaamme vastaamaan asiakkaidemme tarpeita myös jatkossa.
Vuoden 2024 palautekyselyssä saimme erityistä kiitosta kattavasta palveluvalikoimastamme, asiakaspalvelumme tasosta ja ammattitaitoisesta henkilökunnastamme sekä projektijohtamisesta. Saimme myös paljon kommentteja ja loistavia kehitysehdotuksia, joita tulemme ottamaan käyttöön kuluvan vuoden aikana.
”Kiitokset asiakkaillemme palautteesta! Henkilöstö- ja asiakastyytyväisyys ovat Siteman toiminnan kulmakiviä. NPS-tuloksen lasku edelliseen vuoteen johtuu osittain yksittäisen projektin palautteesta ja tästä olemme ottaneet opiksi ja tehneet korjaavia toimenpiteitä. Myös vastaajien lukumäärä hieman laski ja tätä pyrimme aktivoimaan seuraavassa kyselyssä. Erityismainintana asiakkaidemme palautteista ovat kattava palveluvalikoima aurinkopuistojen suunnittelussa ja asiantuntijapalveluissa sekä ketteryys projektien läpiviennissä. Tästä on hyvä jatkaa kohti kuluvaa vuotta” toteaa Tuomas Maasalo, Sitema Oy:n toimitusjohtaja.
Kaikkien yhteystietonsa jättäneiden vastaajien kesken arvottiin 400 € Super-lahjakortti. Voittajalle on ilmoitettu henkilökohtaisesti. Onnea voittajalle ja paljon kiitoksia kaikille kyselyyn vastanneille!
Terveisin,
Tuomas, Petteri & Siteman väki
Haluatko tietää lisää kyselyn tuloksista tai Siteman palveluista? Voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse, sähköpostilla tai somessa.
Tuomas Maasalo: +358 40 669 4290 / tuomas.maasalo@sitema.fi
Petteri Kujala: +358 40 137 0207 / petteri.kujala@sitema.fi