Asiakkaamme suosittelevat!
Siteman asiakastyytyväisyys on jälleen kiitettävällä tasolla joulukuussa 2021 tehdyn kyselyn mukaan. Kaikkien vastausten keskiarvo oli 4,4 ja Net Promoter Score (NPS) 62.
Vastausten perustella asiakkaamme ovat arvostavat asiantuntevaa ja laadukkaita palveluitamme, joilla on myös hyvä toimitusvarmuus. Erityistä kiitosta saimme sujuvasta ja joustavasta toiminnastamme. Saimme myös paljon kommentteja ja loistavia kehitysehdotuksia, joita tulemme ottamaan käyttöön nopealla aikataululla.
Kaikkien yhteystietonsa jättäneiden vastaajien kesken arvottiin Gigantin 500 € lahjakortti. Voittajalle on ilmoitettu henkilökohtaisesti. Onnea voittajalle ja paljon kiitoksia kaikille kyselyyn vastanneille!
”Miten todennäköisesti suosittelisit Sitemaa työtovereille tai yhteistyökumppaneille?” Vastaajat jaettiin kolmeen ryhmään: arvostelijat (0-6), passiiviset (7-8) ja suosittelijat (9-10). Vastaajista 30 % oli passiivisia ja 70 % suosittelijoita. NPS-tulokseksi muodostui 70 ja vastausten keskiarvoksi 9,03. Vertailutulos konsulttialalta on 51.
Terveisin,
Mikko, Juuso & Siteman väki
Haluatko tietää lisää kyselyn tuloksista tai Siteman palveluista? Voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse, sähköpostilla tai somessa.
Mikko Ahonen: +358 40 825 6139 / mikko.ahonen@sitema.fi
Juuso Männikkö: +358 44 536 7475 / juuso.mannikko@sitema.fi